This was the year!

Såhär sjunger Marit Bergman:

"This is the year, this is the year it all will happen
It's finally here, I have been waiting all my life
...
I think I can say without a doubt
This year is mine"

Den låten måste handla om mitt 2009. Det var mitt år så in i baljan. Men det är ingen idé att leva i det förgångna. Jag ser fram emot att sluta fred med 2010 som gav mig en jobbig start med stukad handled och tre timmar på akuten. Vi hade iallafall ett mycket mysigt nyår med trerätters middag, drinkar, bra samtal, fina klänningar, mousserande vin, tomtebloss, en väldans bra spelningslista och en avslutning med sex and the city. Fint och lagom, precis som jag ville. Förutom min vurpa då.

Gott nytt år allihopa! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0