Snyt dig för fan.

Sista tiden har jag varit rädd för att min grabbighet har dragits för långt. Men idag stillades mina tvivel när vi satt och hade rast och följande konversation ägde rum

Jag: Alltså, ska jag säga en sak.. Jag har blivit så sjuuuukt grabbig efter att ha umgåtts med er så intensivt på sistonde.
Oliver: Jaha. Och?
Jag: Ja, det är väl lite sjukt. Det känns lite jobbigt. Men det behöver inte nödvändigtvis bara vara dåligt, men jag tycker att det är intressant.
Oliver (helt chockad i ansiktet): Nödvändigtvis? Intressant? Vafan håller du på med, snyt dig för faen!

Jag typ dog av skratt. Insåg att jag har en bra bit kvar innan jag förvandlas helt. Är ganska nöjd som det är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0