Långdistansförhållandet.

Denna blogg började som en blogg om ledighet av Emma och Becca. På sistonde har det blivit mer en Emma är full ibland och tycker att killar är svin-blogg. Men framförallt är denna blogg en klubb för inbördes beundran. Hur mycket jag älskar Bräl och hur hon, hoppas jag, älskar mig lika mycket.

Jag tycker att vi känns som ett par som har ett distansförhållande. Som inte gillar det, men accepterar situationen och gör det bästa av det. Skickar kärleks-sms och ringer för att hålla kärleken vid liv typ. Det är lite roligt tycker jag. Vaknade inatt klockan fyra av ett extremt fint sms till exempel. Det är sådana fina grejer som gör att man saknar lite mer.

Love.


Kommentarer
Postat av: Bräl, förståss!

Åh åh åh, du är bäst!!!!!

2010-01-11 @ 14:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0