Lördag kväll, vart ska vi gå vad ska vi hitta på?

Idag har jag vaccinerat mig. Ska bedöva eventuell smärta med lite sprit tänkte jag. Och den bästa blandningen av gamla och nya vänner. Banken är det som gäller, kommer bli fett mycket folk. Kommer bli asnice! Har även träffat min gamla vän Malin idag för att ta ikapp allt som har hänt i våra liv. Hon är helt underbar och ger de bästa råden söder om nordpolen. Hon säger att man ska säga vad man känner och att man måste satsta för att kunna vinna. Det är väldigt sant. Jag skulle behöva tänka lite mer så. Så puss på dig Malin.

Visste ni att man får äta panodil även om man dricker alkohol? Bra anledning till att man ska välja panodil. Och ytterligare en bra anledning till att man ska vara vän med Malin, hon vet så mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0